Popis zboží
Karel Havlíček: Marketing při utváření podnikové strategie
Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností a mediálními projekty. Přitom je konfrontují s moderními a aktuálními trendy v současném managementu a nabízejí neotřelé teoretické pohledy a přístupy ze svých praktických a pedagogických aktivit.
- Jazyk: český
- Žánr: naučná
JeKarel Havlíček váš oblíbený autor?
Podívejte se také na další díla autoraKarel Havlíček, které mám skladem.
Máte rádi žánrnaučná?
Podívejte se na knihy, které jsou tematicky a žánrově podobné. Kliknutím na žánrnaučná se dostanete na všechny knihy tohoto žánru, které mám skladem. Samozřejmě můžete vybírat i knihy z jiných žánrů, vyzkoušejte např: Beletrie, Cestopisy, Detektivní romány, Literatura pro děti, Dobrodružná literatura, Encyklopedie, Esoterika, Historické romány, Hobby, Hororová literatura, Jiný žánr, Komiksy, Kuchařky, Literatura faktu, Náboženská literatura, Naučná literatura, Počítačová literatura, Poezie, Psychologické romány, Romány, Romantika, Sci-fi a fantasy, Sport, Světová literatura, Technika, elektro, Thrillery, Umění, Válečné romány, Životopisy .
Pokud jste si stále nevybrali, podívejte se na všechny produkty z kategorie Učebnice bazar.
Fotogalerie
Dotaz k produktu