Popis zboží
Iveta Horáková: Strategie firemní komunikace
Kniha přináší pohled na oblasti, bez kterých se úspěšná firemní komunikace v současném světě neobejde. Jednotlivé kapitoly jsou psány tak, aby v nich čtenáři našli dostatek návodných praktických příkladů. Kniha má dvě základní linie. Tou první je vztah mezi zákazníkem a značkou - produktovou i firemní. Je to vztah křehký a emocionální, který tkají celé týmy marketingových a komunikačních odborníků. Druhou linii tvoří firma jako živý organismus a její kontakty a vztahy, které rozvíjí se všemi svými rozmanitými zájmovými skupinami. Struktura knihy je pojata jako osvědčená a praktická skládačka. Na konci knihy jsou uvedeny tři případové studie s příklady uceleného komunikačního přístupu.
- Jazyk: český
- Žánr: naučná, naučná
JeIveta Horáková váš oblíbený autor?
Podívejte se také na další díla autoraIveta Horáková, které mám skladem.
Máte rádi žánrnaučná?
Podívejte se na knihy, které jsou tematicky a žánrově podobné. Kliknutím na žánrnaučná se dostanete na všechny knihy tohoto žánru, které mám skladem. Samozřejmě můžete vybírat i knihy z jiných žánrů, vyzkoušejte např: Beletrie, Cestopisy, Detektivní romány, Literatura pro děti, Dobrodružná literatura, Encyklopedie, Esoterika, Historické romány, Hobby, Hororová literatura, Jiný žánr, Komiksy, Kuchařky, Literatura faktu, Náboženská literatura, Naučná literatura, Počítačová literatura, Poezie, Psychologické romány, Romány, Romantika, Sci-fi a fantasy, Sport, Světová literatura, Technika, elektro, Thrillery, Umění, Válečné romány, Životopisy .
Pokud jste si stále nevybrali, podívejte se na všechny produkty z kategorie Antikvariát a bazar knih.
Fotogalerie
Dotaz k produktu