Popis zboží
Ed Horrel: Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je
V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům; příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků.
- Jazyk: český
- Žánr: naučná, naučná, psychologie
JeEd Horrel váš oblíbený autor?
Podívejte se také na další díla autoraEd Horrel, které mám skladem.
Máte rádi žánrnaučná?
Podívejte se na knihy, které jsou tematicky a žánrově podobné. Kliknutím na žánrnaučná se dostanete na všechny knihy tohoto žánru, které mám skladem. Samozřejmě můžete vybírat i knihy z jiných žánrů, vyzkoušejte např: Beletrie, Cestopisy, Detektivní romány, Literatura pro děti, Dobrodružná literatura, Encyklopedie, Esoterika, Historické romány, Hobby, Hororová literatura, Jiný žánr, Komiksy, Kuchařky, Literatura faktu, Náboženská literatura, Naučná literatura, Počítačová literatura, Poezie, Psychologické romány, Romány, Romantika, Sci-fi a fantasy, Sport, Světová literatura, Technika, elektro, Thrillery, Umění, Válečné romány, Životopisy .
Pokud jste si stále nevybrali, podívejte se na všechny produkty z kategorie Antikvariát a bazar knih.
Fotogalerie
Dotaz k produktu