Popis zboží
Dagmar Jakubíková: Strategický marketing
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídící procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
- Jazyk: český
- Žánr: naučná, naučná
JeDagmar Jakubíková váš oblíbený autor?
Podívejte se také na další díla autoraDagmar Jakubíková, které mám skladem.
Máte rádi žánrnaučná?
Podívejte se na knihy, které jsou tematicky a žánrově podobné. Kliknutím na žánrnaučná se dostanete na všechny knihy tohoto žánru, které mám skladem. Samozřejmě můžete vybírat i knihy z jiných žánrů, vyzkoušejte např: Beletrie, Cestopisy, Detektivní romány, Literatura pro děti, Dobrodružná literatura, Encyklopedie, Esoterika, Historické romány, Hobby, Hororová literatura, Jiný žánr, Komiksy, Kuchařky, Literatura faktu, Náboženská literatura, Naučná literatura, Počítačová literatura, Poezie, Psychologické romány, Romány, Romantika, Sci-fi a fantasy, Sport, Světová literatura, Technika, elektro, Thrillery, Umění, Válečné romány, Životopisy .
Pokud jste si stále nevybrali, podívejte se na všechny produkty z kategorie Antikvariát a bazar knih.
Fotogalerie
Dotaz k produktu